Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Kαμιά χαρά..

..δεν κάνει ότι ο πόνος στην ψυχή 

Βαθύ μπλέ  είναι ο πόνος
που δεν έχει πόνο



κι είναι αυτός που κάποτε
μ' έβγαλε στης αλήθειας
την ακτή


PS 1 : το αγκάθι ανθός θα γίνει
κι αγνός, καθάριος, φως μου
θα αναγεννηθείς.

PS 2 :Θυμάμαι πριν λίγους μηνες 
που ηρθες στη πόλη στο peppermind 
και δεν θέλησα να σου μιλησω..
θέλησα να σε απολαύσω σαν  ξένος ..
ξεχασμενος της αγαπης..
μεγαλωσα παράλληλα μα με δυναμη ψυχης 
τη φωνη σου στα δικοπα αληθινά..
δεν ηθελα τα γνωστα και τετριμμενα..
η θαυμάστρια η φαν σου κλπ..
δεν χωρανε αυτα 
στην εκπτωτη αληθεια του ειναι μας..
Σε ευγνωμονώ όμως 
που  μου θυμίζεις  εδω και χρόνια πως  
μες στα ναυάγια του βυθού, η αγάπη μου η πικρή  
που το κλειδί της μοίρας μου στα χέρια της κρατάει 
είναι εν τέλει δική μου επιλογή 
που στο απρόβλεπτο εσαεί ποντάρει. ;)